Asmenines ir komandos darbotvarkes lengvai papildome naujais veiksmais, pridedame į planus vieną – kitą papildomą rodiklį sėkmei pamatuoti.
Neretai tie nauji veiksmai sukuria daugiau nerimo, skubėjimo ir įtampos tarp komandos narių – juk laiko nepadaugėjo tiek, kiek padaugėjo būtinų atlikti ritualų, rutinų ir veiksmų sąrašas. Bet nieko, pakentėsim. Ko gi nepadarysi dėl geresnių rezultatų?
Tačiau tai, kur esame šiuo metu yra sąlygota veiksmų, kurie jau buvo atlikti arba yra atliekami šiuo metu. Imantis papildomų veiksmų ir nepašalinus ankstesnių, sąlygojusių tą rezultatą, kurį norime pagerinti, galime atsidurti keistoje situacijoje: darome žymiai daugiau, o rezultatas beveik nesikeičia.
Dažnai tam, kad pasiektume daugiau reikia tiesiog nuspręsti, ko darysime mažiau arba visai nedarysime.
Tad šią savaitę siūlau apmąstyti savo (ir komandos) atsakymą į šį klausimą:
✅ Ko turėtume nedaryti tam, kad pasiektume daugiau?
Kviečiu jungtis į mano facebook grupę LEVEL UP! Lyderyste.
Ji skirta Tau, jei žengi ar ruošiesi žengti į naujus etapus:
· naujų pareigų, kurias jau turi, o gal tik ruošiesi (ar esi ruošiamas) turėti;
· naujų tikslų, keliamų tavo paties arba keliamų Tau, Tavo komandai ar visai organizacijai;
· naujos komandos, su kuria rengiesi įgyvendinti ar įgyvendini už(si)brėžtus tikslus.
Pažadu kurti turinį, naudinga Tavo lyderystei.
Taip pat raginu kviesti į šią grupę visus, kam, Tavo nuomone, jos turinys gali būti naudingas.