Dirbant komandoje dažnai „pasimetame vertime“. Taip atsitinka, kai skirtingiems žodžiams skirtingi komandos nariai suteikia tą pačią prasmę arba tai pačiai sąvokai, suteikia skirtingą turinį ir to pasėkoje nesusikalbame.
 
Pavyzdžiui, jeigu paklaustume skirtingų komandos narių, ką reiškia prioritetinė užduotis, gautume labai skirtingus atsakymus. Vieniems komandos nariams tai reiškia, kad užduotis turi būti atlikta nedelsiant, kitiems – iškart po to, kai bus atliktos kitos skubios užduotys ir panašiai.
Tokiu būdu, gali atsirasti ne valandų, o dienų skirtumas, kai pradedamos atlikti prioritetinės užduotys.
 
Skirtis gali ir daugelio kitų dalykų suvokimas, pavyzdžiui, ką reiškia gerai atlikta užduotis, kada galima prašyti kolegos pagalbos, ką reiškia pasiruošti susitikimui, nevėluoti ir taip toliau.
 
Nesusitarus dėl komandai svarbių dalykų vienodo supratimo ir atsiranda tas jausmas, kad „mes nesusikalbam“, „ji/jis kalba apie visiškai kitus dalykus“ ar „manęs čia nesupranta“. 
 
Tad šią savaitę siūlau atsakyti sau į šį klausimą:
 
✅ kokių susitarimų reikia mano komandai tam, kad efektyviau pasiektume užsibrėžtus tikslus?


Ačiū, kad skaitote. Užsiprenumeruokite ir gaukite viską tiesiai į savo el. paštą.


Kviečiu jungtis į mano facebook grupę LEVEL UP! Lyderyste.

Ji skirta Tau, jei žengi ar ruošiesi žengti į naujus etapus:

·      naujų pareigų, kurias jau turi, o gal tik ruošiesi (ar esi ruošiamas) turėti;

·      naujų tikslų, keliamų Tavo paties arba keliamų Tau, Tavo komandai ar visai organizacijai;

·      naujos komandos, su kuria rengiesi įgyvendinti ar įgyvendini už(si)brėžtus tikslus.

Pažadu kurti turinį, naudingą Tavo lyderystei.

Taip pat raginu kviesti į šią grupę visus, kam, Tavo nuomone, jos turinys gali būti naudingas

.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *